Kargo Politikası

Kargo politikası

Kargo ve Teslimat Politikası

Tasarımo olarak, siparişlerinizi özel baskı süreciyle hazırlamakta ve özenle paketleyerek tarafınıza ulaştırmaktayız. Bu politikamız, tüm teslimat süreci hakkında sizi bilgilendirmek ve şeffaf bir alışveriş deneyimi sunmak amacıyla hazırlanmıştır.


Teslimat Süresi

Siparişleriniz, özel baskı ürünler olduğu için ortalama 7-10 iş günü içerisinde işlenerek kargoya teslim edilir.
Hızlı Kargo” seçeneği ile oluşturulan siparişler 2 iş günü içerisinde kargoya verilir.

Tüm sipariş süreçleri tarafınıza e-posta yoluyla adım adım bildirilir. Teslimatlar sadece hafta içi (Pazartesi – Cuma) günlerinde gerçekleştirilir.
Cumartesi ve Pazar günleri sevkiyat ve üretim yapılmamaktadır.


Taşıyıcı Firma ve Ücretlendirme

Tüm teslimatlar Aras Kargo veya HepsiJET aracılığıyla yapılır.

  • 1.000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

  • 1.000 TL altındaki siparişlerde ise sabit 150 TL taşıma bedeli uygulanır.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, tahmini teslimat süresi ve kargo takip bilgilerini içeren bir e-posta tarafınıza gönderilecektir.

Resmî tatiller ve yoğun dönemlerde sevkiyatta 1-2 iş günü gecikme yaşanabilir. Bu tür durumlarda e-posta yoluyla bilgilendirme yapılmaktadır.


Teslimat Sorumluluğu ve Adres Bilgileri

Siparişinizin teslimat sürecinden, ürün tarafınıza ulaşana kadar Aras Kargo, DHL E-commerce, Yurtiçi Kargo veya HepsiJET sorumludur.

Sipariş verirken, teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz şekilde girdiğinizden emin olunuz. Teslimat adresinde değişiklik yapmak isterseniz, destek@tasarimo.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.


Özel Ambalaj ve Koruma

Yaris Poster ürünleri, markamıza özel ambalajlar ile gönderilmektedir. Ürünlerinizin size sağlam ve güvenli şekilde ulaşabilmesi için gerekli tüm koruma önlemleri firmamız tarafından alınmaktadır.


İade ve Sipariş İptali

Siparişiniz henüz baskıya alınmadıysa, destek@tasarimo.com.tr adresine e-posta göndererek sipariş iptali talebinde bulunabilirsiniz.

İade talebiniz için, sipariş tarihinden itibaren 30 gün içerisinde bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. E-postanızda sipariş numaranızı, iade nedeninizi ve hangi ürünleri iade etmek istediğinizi belirtmeniz yeterlidir.

Onay sürecinden sonra, tarafınıza dijital bir iade kargo etiketi gönderilecektir. İade gönderimleri yalnızca Aras Kargo, DHL E-commerce, Yurtiçi Kargo veya HepsiJET ile yapılmalıdır.
Ürünlerin, Tasarımo ambalajı ile eksiksiz bir şekilde iade edilmesi gerekmektedir. Ambalajsız veya hasarlı iadeler kabul edilmez.


Kayıp veya Hasarlı Ürünler

Kargo sürecinde ürünlerinizin kaybolması veya hasar görmesi durumunda, en kısa sürede bizimle iletişime geçiniz. Müşteri hizmetlerimiz, problemi çözmek adına tüm süreci sizin için yönetecektir.


İletişim Bilgileri

Her türlü soru ve talepleriniz için bize destek@tasarimo.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Müşteri memnuniyeti, Tasarımo için önceliklidir.